Tirsdag
Tirsdag var vejret godt igen :0)

Vi tog en tur rundt i Skiathos by. En rigtig hyggelig - men voldsomt turistplaget - by.

Kønne små gader der snor sig rundt.

Som en anden "kendis" fik jeg også sat mit fodaftryk på øen.

Jeg havde ikke opdaget den nye beton og var ved at vælte ind over spærringen. Ups!!

Vi gik ned til en lille klippe-halvø, hvor man kunne bade. Det gjorde vi nu god ikke. Til gengæld kunne vi se en taverna, Taverna Plakes, hvor vi gik hen for at få en cola.

Straks vi kom ind blev vi "angrebet" af en nuttet lille hunde-hvalp, og så var der ellers dømt nusning!

Udsigt over den lille klippe-halvø.
Nede ved havnen i Skiathos- by lå et kultur-center med eget friluft-teater, Bourtzi.

Her er det lille scene.

Men der var også store scene !!! med plads til ca 3000 tilskuere.

Det så vi så i brug aftenen efter, hvor der kom et omrejsende friluft-teater på besøg.

Vi fik lige lov at smugkigge, men havde lidt svært ved at følge med i teksten ;0)

Tilbage på hotellet blev det tid til pool og pils. FERIE!!! :0)
Om aftenen gik vi hen til tavernaen hvor vi havde drukket cola og spiste aftensmad. God betjening og god mad. Bare ærgerligt at de desværre ikke havde kanin på menuen dén aften.
Lone får altid varme fødder når vi er i Grækenland og finder som oftest på forskellige metoder at køle dem ned på, og således kan et bidet vel også bruges :0)